Politica de returnare

Urmatorul aspect face referire doar la persoanele fizice conform legislatiei in vigoare:

 

Clientul are dreptul de a returna orice produs in termen de 14 zile de la receptia acestuia si poate solicita returnarea sumei de bani sau schimbarea cu un alt produs. In ambele cazuri, valoarea in bani returnata sau produsul inlocuit se refera strict la costul produselor, exclus taxele de expeditie.

Plata transportului aferenta produsului returnat, respectiv cea aferenta produsului trimis pentru inlocuire ii revine clientului. In cazul in care se opteaza pentru rambursarea contravalorii produsului, acest lucru se va face in termen de 14 de zile de la receptionarea de catre Makeup Depot a produslui returnat.

La retur sunt acceptate doar produsele care respecta intocmai forma in care ele au fost livrate, insotite de factura de achizitie.

 

NU SE ADMITE RETUR LA:

  • Produsele ce au fost desfacute
  • Produsele ce au fost testate/utilizate
  • Produsele ce nu au etichetele intacte, au sigilii rupte ori sterse
  • Produsele achizitionate de la alte magazine
  • Produsele neinsotite de documentele ce dovedesc achizitia (factura sau bon fiscal)

Aceste masuri sunt specifice produselor cosmetice deoarece termenul de valabilitate al acestora se calculeaza incepand cu prima deschidere a ambalajului, iar odata cu utilizarea sau testarea lor, apare riscul transmiterii de virusi prin transferul produsului altei persoane.

 

  1. PROCEDEUL DE RETURNARE AL PRODUSELOR

Pentru a realiza returul unui produs  trebuie sa urmati pasii de mai jos:

 

  1. Asigurati-va ca produsul corespunde intocmai conditiilor de mai sus
  2. Completati formularul standard de retur pe care il puteti accesa de aici 
  3. Contactati serviciul Relatii Clienti la adresa de e-mail contact@makeupdepot.ro
  4. Ambalati produsul corespunzator pentru ca acesta sa fie ferit de socuri ce pot aparea in timpul transportului. Produsele ce ajung retur in forma necorespunzatoare datorata ambalarii defectuoase nu vor putea beneficia de garantia returnarii.
  5. Expediati coletul la adresa: Iasi, sos. Nicolina, nr. 10-12, prin serviciu de curierat rapid.

Dupa receptionarea coletului veti fi contactat(a) de un membru al departamentului Relatii Clienti care se va ocupa de returul produslui dumneavoastra.

In cazul inlocuirii cu un alt produs, acesta va fi expediat in cel mai scurt timp posibil (in masura in care este disponibil in stoc).

Rambursarea contravalorii produsului va fi facuta in termen de maxim 14 de zile de receptionarea returului.

 

  1. TERMENII SI COSTUL LIVRARII

Makeup Depot  SRL va livra produsele in cadrul termenelor mentionate pe MAGAZINUL ONLINE pentru produsul comandat, la data generarii COMENZII sau in cel mult 30 de zile de la data la care CLIENTUL a generat COMANDA, cu exceptia cazului în care partile au convenit altfel.

Makeup Depot SRL, în cazul în care nu poate executa CONTRACTUL motivat de faptul ca produsul sau serviciul nu este sau nu mai este disponibil, va informa CLIENTUL despre aceasta indisponibilitate, urmand ca sumele de bani achitate de catre CLIENT pentru produsul sau serviciul indisponibil sa fie rambursate in termen de maximum 14 de zile.

In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare, Makeup Depot SRL va anunta CLIENTUL cu privire la termenul estimat de finalizare a livrarii.

In cazul in care Makeup Depot SRL primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, Makeup Depot SRL poate refuza onorarea livrarii, fara ca acest lucru sa se considere o incalcare a CONTRACTULUI, sau poate stabili un nou termen de onorare a comenzii.

Produsele comercializate de Makeup Depot SRL pot fi livrate pe intreg teritoriul  Romaniei, utilizand modalitatea si termenul de livrare alese de dumneavoastra la efectuarea comenzii. Dupa expedierea coletului, veti primi un email de notificare cu privire la statusul comenzii.